Ha mindened a taktika, és szeretnél úgy nyerni, hogy mobil is vagy de még támadsz is folyamatosan, viszont óvod a srácaidat minden bajtól, akkor neked a The Farstriders ajánlott.

STATOK előnyök hátrányok

Ami elsőre szemet szúrhat (és az nem a főni vállán csücsülő madárka), hogy a harcosok csak hárman vannak, tehát az objektívára állás nem biztos, hogy egy megfelelő taktika lesz számukra. A 4 élet nem éppen rossz kezdőstat, és az alap támadások sem rosszak. Mindegyik Farstridernek van egy közelharci és egy távolsági támadása, ami igencsak megkönnyíti a döntést, amikor azon gondolkodsz, hogy ráugorj az ellen arcába, vagy csak meglövöldözöd a távolból. Közelharcba 2-t, míg távolságba (3hexre) 1-et sebez, ami pont jó a kis életerejű harcosok kivégzésére.

Ami igazán kellemetlen, hogy a srácok csak akkor inspirálódnak, ha a valamelyik kör végén az ellenfél térfelén vannak. Tehát az első körben csak akkor fejlődik a Farstrider, ha játszol rá egy Inspiration Stikes-ot. Pedig érdemes őket fejleszteni, hiszen a főni már támadhat a madarával 4!!! hex távolságra, és amennyiben a 3 kockából legalább egy krit, akkor a sebzése 2 lesz. Életerejük nem nő, viszont innentől kedve 2 pajzzsal hárítanak, azt meg ugyebár szeressük nagyon :).

A pakli lényege

A GW banhammer után próbáltam kihozni valamit a srácokból (nekik is eléggé szükségük van a restricted lapokra, de ugyanígy sok másik agresszív csapatnak is) hátha ki lehet hozni belőlük már valamit.

Röviden: hááááát.

Kifejtve: Megpróbáltam egy szituációkra kihegyezett paklit összeállítani, amiben megfelelő mennyiségű védelem (Deathly Fortitude, Soultrap, Champion’s Fortitude) és támadás (Shadeglass Dagger, Agressive Defence, Raptor Strike) is megtalálható. Nem spóroltam a Power Cardokkal (12 Ploy és 12 Upgrade), és igyekeztem kihasználni, hogy ilyen sok lapot lehet használni – és kidobni, ha épp nem kell (Duel of Wits, Improvisation).

Objektívák esetén is eléggé hibrid a felállás. Control warbandek ellen az se baj ha nem fáj, a Farstiderek el-el helyezkednek a pályán és szerzik a pontokat (Skirting Danger, Alone in the Darkness, Complete Victory). Agresszív warbandek ellen is lehet helyezkedni, és megpróbálni átjutni a másik oldalra a nagy pontok megszerzése érdekében (Denial, Conquest).

A tapasztalatok alapján, a Farstriders még mindig nem a legjobb választás, a nehéz inspiráció, és a nem túl nagy erejű támadások miatt. Hozzájuk képest viszont meglepően sok Gloryt zsebeltem be velük (átlagosan 10), úgyhogy még nem adtam fel a madaras csávókat.

Deck

A pakli összetételét az UnderworldsDB-ben is megtaláljátok az alábbi linkre kattintva:
>>>Igen ide kell kattintani<<<

Írta: Aworrd